یانت وبلاگ کارکنان

ساخت وبلاگ

آن رسما تابستان و برای رئیس جمهور، این بدان معناست تعطیلات و در کمپ دیوید، فقط در خارج از واشنگتن دی سی در مریلند واقع شده است. پیوستن به او را در اولین بازی خود را به عقب نشینی روستایی امروز بود ملانیا ترامپ، که معمولی برای مناسبت لباس پوشیدن شد. بانوی اول یک شبح آرام متناسب و کفش راحت با سبک خارج از وظیفه خود را در گذشته مورد علاقه کرده است. او در آب نبات آپارتمان سیب قرمز شده توسط Christian Louboutin با لباس tonally هماهنگ به دریافت رهبران خارجی در پالم بیچ در اوایل سال جاری تضعیف، به عنوان مثال، زیر تا با یک لباس مشابه به گردش به موزه Morikami با آکی آبه، ژاپنی همسر نخست وزیر، در این سفر است. گروه امروز، یک پیراهن لباس توسط Gabriella هرست، نمونه دیگری بود.

لباس-روزنه کمرنگ برجسته یک شبح مناسب و شعله ور شدن که با یک کمربند چرمی گسترده ای توسط مایکل Kors، یک نگاه دور کمر به دور cinching است که شروع به تبدیل شدن به یک امضای مغلوب ساختن پیشی جستن امن بود. او عینک یک جفت دیگر از کفش کفگیر ساده او، این بار در قهوه ای، و آشنا عینک آفتابی مربع لبه است.

یانت وبلاگ کارکنان...
ما را در سایت یانت وبلاگ کارکنان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yanet yanetblog بازدید : 438 تاريخ : دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 13:59

با اقتباس فیلمهای جدید در تعجبم که زن را از رفتن به صفحه نمایش بزرگ این آخر هفته، همه چشم بر ستاره آن، گل گدوت هستند. بازیگر اسرائیل و مادر دو در حال حاضر مظهر وقار و قدرت دیانا از Themyscira در زندگی روزمره او، اما او در طول تور مطبوعاتی اخیر فیلم با ترکیب کمی از جوهر شخصیت به کمد لباس او باعث شده است که یک احساس است. کار با سبک او، الیزابت استوارت، Gadot سر در لباس که به ذهن متبادر شهامت و بی باکی امضای شخصیت تبدیل شده است.

نگاهی به بررسی او عینک به لگد کردن تور مطبوعاتی در اولین شانگهای فیلم در ماه مه: Gadot آبی لباس شب دیوید کما روشن با روزنه جزئیات را انتخاب کرد، یک شکاف ران بالا، و یک شبح-انتخابی جسورانه skintight، با توجه به او می خواهم تنها هنگام تولد به دختر مایا داده هشت هفته پیش از آن. به همان اندازه جسورانه پولک دوزی قرمز قطع کردن گیونچی از مجموعه ای گذشته نگر ریکاردو Tisci، او به نمایش لس آنجلس به تن میکرد. بین شبح یونانی الهام گرفته و صندل پهلوان از جان گذشته تخت Gadot است، نگاه ادای احترام اتصالات به ریشه های دیانا پرداخت می شود.

میراث-زئوس الهی دیانا است پدر است او تنها بخشی از داستان او؛ مهارت او به عنوان یک جنگجو به همان اندازه به روایت مهم است. و با پرادا در نخستین Mexico City از نگاه سفارشی، Gadot شدت از قهرمان نبرد آزمایش او به کانال است. تاب با تکه های نقره ای، ناودانی، و خوشه، لباس ساتن سیاه و سفید Gadot بینی قدرت همه بیشتر از آن با توجه به اینکه توسط یکی از زنان با نفوذ ترین مد طراحی شده است.

یانت وبلاگ کارکنان...
ما را در سایت یانت وبلاگ کارکنان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yanet yanetblog بازدید : 4381 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 13:20